loading...
بهترین سایت برای دانلود برنامه ها وبازی های xbox وpc
iliya بازدید : 48 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 

iliya بازدید : 61 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (1)

یک داستان نظامی، برای اینکه هیجان انگیز و تقریباً نزدیک به واقعیت از کار دربیاید، نیاز به متخصصی در امور نظامی دارد تا با مشاوره هایش، داستان بازی را بهتر و زیباتر کند. در سری H.A.W.X تام کلنسی (Tom Clancy) به خوبی این کار را انجام داد و از نظر داستانی، این سری از بازی ها با روند خوبی مواجه شدند. حال Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرد. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

 

Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition – FLT

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید..............

 

iliya بازدید : 114 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید تمام مراحل این بازی را به اتمام برسانید.این رمز ها کامل ترین رمز های این بازی است.مثلا اگر بخواهید حتی مرحله اول را هم پیش رو بگذارید باید تفنگ داشته باشید.برای که نمی خواهند آدم ها و گانگستر ها را بکشند این رمز ها بسیار موثرند.اگر بخواهید را بکشیدکه پلیس ها مزاهم شما نشوند می توانید با استفاده از یک رمز به راحتی یک پلیس را بدون این که بعد از آن نفرات دیگر به شما حمله نکنن بکشید.

به ادامه مظلب بروید.................................

iliya بازدید : 46 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

Internet Explorer 9 9.0.8112.16421IC Final

جهت دانلود این مرور گر به ادامه مطلب بروید...........

iliya بازدید : 210 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه آپدیت شماره ۱ SKIDROW برای رفع هنگ کردن بازی|

|فایل Config جدید برای رفع کامل لگ بازی ، به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۲ و ۳ بازی SKIDROW به همراه کانفیگ های جدید|

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید..............

iliya بازدید : 39 جمعه 15 دی 1391 نظرات (1)

بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان  یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید............

iliya بازدید : 55 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید................

iliya بازدید : 34 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.
بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

 دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood

جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید..................

iliya بازدید : 48 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.................

iliya بازدید : 102 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

جهت دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید.................

iliya بازدید : 67 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید..............

iliya بازدید : 30 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
  • پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

    |برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

    |به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

    |به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۵ گیگابایت|

    جهت دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید...............

     

    iliya بازدید : 1065 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

    دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت جهان کامپیوتر دریافت دریافت نمایید

    .

    جهت دانلود اینبازی بسیار بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید...............

    iliya بازدید : 70 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

    Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

    |به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

    |برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

    جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید...........

    iliya بازدید : 470 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

    نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

     

    Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

    نسخه ۵٫۶ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

     

    جهت دانلود این بازی بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید...............

    iliya بازدید : 57 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

    The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

    |نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

     

    برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید...............

    iliya بازدید : 48 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

    Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

     

    Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

    نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

     

    جهت دانلود این بازی بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید...........

    iliya بازدید : 30 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

    لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

     

    Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

    |کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

    |کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

    |آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

     

    جهت دانلود این بازی بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید............

    iliya بازدید : 35 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

     

    قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

     

    FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

    نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

    http://img.downloadha.com/Adel/2011/November/Aks/fifa13-java.jpg

    iliya بازدید : 73 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

     

    دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

    بازی جدید شرکت Angry Birds Rovio

    .

    نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
    بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

    وسیله پرتاب میتواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

    http://iphonecake.com/appcake/appimg2/1210//533451786-0.jpgجهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید............

    iliya بازدید : 28 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

    بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

    Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

    جهت دانلود این برنامه به ادامه مطلب بروید..............

    iliya بازدید : 48 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

    Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

    جهت دانلود به ادامه مطلب بروید............. 

    iliya بازدید : 101 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

    Angry Birds Seasons v3.1.1

    پچ جدید اضافه شد …

    دانلود بازی Angry Birds Seasons انگری بردز سیزونز ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود میباشد که دوست داران این بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت جهان کامپیوتر دریافت نمایید.

    iliya بازدید : 74 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

      Angry Birds Space 1.3.1

     

    دانلود بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت جهان کامپیوتر دریافت نمایید.

     
    برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...................

    iliya بازدید : 97 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (1)

    سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

      

    جهت دانلود به ادامه مطلب بروید............

    iliya بازدید : 36 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
    Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur – یک بازی ماجرایی بسیار زیباست.شما در سرزمینی افسانه ای زندگی می کنید.به تازگی یک دزدی عجیب و غریب اتفاق افتاده است. ۴ تا از حیوانات جادویی باغ وحش سلطنتی به سرقت رفته است و شما می بایست در یک سفر اکتشافی بفهمید چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این دزدی زده است.در این سفر خود با مینوتار ، این اهریمن خطرناک آشنا خواهید شد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…
    جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.............
    iliya بازدید : 381 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

    چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۴ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت جهان کامپیوتر قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

                                              به ادامه مطلب بروید.............

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 819
  • بازدید کلی : 11,852